22 Nisan 2018 Pazar

Dev Bitengiller-17

Herkese Merhaba
:)


         Yine uzun bir aradan sonra kocca sepet dolusu bitenlerle karşınızdayım.Bakalım bu sefer neler neler bitirmişim..


Öncelik banyo ürünlerinden başlayalım.


1.Otacı Isırgan Özlü Şampuan: Satış danışmanının tavsiyesi üzerine almıştım.Yağlı saçlar için olduğu yazıyor.Köpürmesi fena değildi.İçeriği klasik şampuanlara kıyasla daha temiz.Saçlarıma verdiği hacmi sevdim.Ancak yağlanmasına etki etmedi.
2.John Frieda Volume Sampuan: Daimi stoklarımda olan, ara ara kendisini başka şampuanlarla aldattığım şampuanım olur kendisi.Saçlarımdaki yağlanmayı bir tık azalttığını ve güzel bir hacim kazandırdığını söyleyebilirim.Çok güzel köpürüyor ve temizliyor.Ancak içeriği tabiki temiz değil.
3.Yves Rocher Volume Sampuan:Bu şampuanın volume olarak pek bir etkisini göremedim.Üstelik de kepek yapmıştı.Ancak ne hikmetse saçları parlaklaştırıcı ve saç rengini açıcı bir özelliği var.Şampuana yanlış ismi koyduklarından şüpheliyim.
4.BBW Amber Blush Duş Jeli:Banyoya yayılan harika bir kokusu var.Vücut kremiyle birlikte kullandığımda kalıcılığını arttırabiliyorsunuz.Lakin koleksiyon ürünüydü.Yani kendisini şimdi ara ki bulasın.
5-6.Yves Rocher Duş Jelleri(Lavanta&Mango):Her ikisi de ortalamaydı benim için.Daha güzel duş jelleri varken tekrar almam.
7.Milkshake Nemlendirici Saç Köpüğü:Yine sevdiğim ve bitirdikçe aldığım Bu biten 3. şişe


8. Beyond Aqua Bloom Moisture Emulsion: Çok severek kullanmıştım.Yazısı için tık tık.
9.Batiste XXL Kuru Şampuan: Dünyanın en iyi kuru şampuanı bence.
10.Cyrstal Aliminyumsuz Sıvı Dedorant: Hiç bir etkisini göremedim.Göremeden de sıkma aparatı bozuldu.Çöpe yollandı.
11.Vichy Termal Sprey:Tam yazın sıcakta çantandan çıkartıp fıslatmalık.Sıcaklar bastırınca tekrar alacağım.
12.Sebamed Aliminyumsuz Roll-on:Kışın severek kullandım ancak ilkbaharın gelmesiyle yetersiz gelmeye başladı.Aliminyumsuz deodorant önerilerine sonuna kadar açığım hanımlar.
13.Vichy Purete Thermal Solution:Termal su içeren makyaj temizleme suyu.Olsa da olur olmasa da tarzında bir miseler temizleme suyu benim için.
14.La Roche Posay Kerium DS Krem:Kaşıntı,kızarıklık ve pullanma karşıtı krem arıyorsanız bu ürünü tavsiye edebilirim.Ayrıntılı yazısı için tık tık.


15.Maybelline Push-up Angel Maskara: Maybelline daha iyisini yapana kadar bu maskarayı almaya devam edeceğim.
16.Loreal Superliner: İncecik ucu sayesinde istediğiniz gibi eyeliner çekebiliyorsunuz.Ayrıca kalıcılığıyla eyeliner kuyrukları kısır kalmıyor.
17.Rimmel Apocalips Likit Ruj: Zamanında çok severek kullanmıştım ancak hem kalıcılığının az olması hem de yapısının ağdalaşmasıyla atmaktan başka çare bırakmadı bana.
18.Flormar Silk Matte Lipstick-07 Claret Red: Rengi,duruşu, matlığı ve kalıcılığıyla 10 numara bir ürün.Ancak artık özel günlerde dahi kırmızı ruj kullanmıyorum ne yazık ki.
19.Deborah ilresotte lipstick: Roaccutane'dan dolayı kurumuş dudaklarıma tek sürebildiğim ruj buydu zamanında.Çok güzel nem veriyor ve sanki az evvel vişne yemişsiniz gibi doğal bir renk veriyor.Nivea lipbalmların daha çok veren ve daha kalıcı hali desem yeterince anlatmış olurum herhalde.
20.Rimmel Match Perfect Kapatıcı: Ben böyle bereketli ürün görmedim arkadaş.Kaldırıldı yeni formülü çıktı hala bitmedi.Bu kadar geç bitmesinde çok fazla göz altı kapatıcısı kullanmadığım faktörü de var tabi.Aydınlık duruşunu,çizgilere bir süre dolmayışını sevdim.Yenisi aldım bile.
21.Lubex Anti-aging Yüz Kremi:Bir alışverişim sonrası tester olarak gönderilmişti.Ben şuncacık tüpte bir etkisini göremedim.Yalnızca nemlendirmesinin iyi olduğunu söyleyebilirim.
22.Rimmel Stay Matte Pudra: Bundan yıllar önce aldığım ilk pudraydı.Tabi bu ilk aldığım değil 3.sü.Pure Beauty'nin mor ambalajlı Bb kremiyle kombinlerdim.Tabi o zamanlar bb krem bu kadar meşhur değildi, tek renkti.Bembeyaz soluk soluk gezerdim etrafta.Hey gidi günler hey!


23.Yves Rocher Vanille Noir Parfüm: Bir vanilya hastası olarak bu parfüm kesinlikle bana hitap ediyor.İçerisinde üç ayrı vanilya notası var.Tam bir kış kokusu benim için.Şekerli,vanilyalı kokuları sevenlere tavsiyemdir.
24.Zara-Red Vanilla Parfüm: Ve yine vanilya yine ben :) Vanilla Noir kadar ağır olmasa da yaz için ağır kaçacak bir parfüm.Notalarında: frenküzümü,paçuli ve vanilya var.Ah bir de şu Zara parfümleri kalıcı olsa..
25.Zara-Femme Parfüm: Bu parfümün kokusunu sitesinde "tatlı vanilya" olarak nitelemişler.Notalarında:Vanilya,tonka fasülyesi ve misk var.Ancak şu sıralar kendisini mağazalarda göremiyorum.Bulursam tekrar alacağım.



26-27.Hollika Holika Maskeler(After study hard-After Sauna): Holika Holika maskeler benim en sevdiğim maskeler.After Sauna olanı benim için vazgeçilmez.
28-29.Beauty Friends Maskeler: İkisi de ortalama maskelerdi benim için.
30.SkinFood Coconut Maske: Hiç sevmedim.Buram buram alkol kokuyor.Gözümü sulandırdı.
31.Garnier Nem Bombası Maskesi: O kadar çok reklamı yapıldı ki; artık deneyelim bakalım ne hikmetmiş dedim.Denediğime de değdi bence.Nemlendirmesini sevdim.Tekrar alınabilir.



Yine uzuunca bir yazı oldu.Okuyan gözleriniz dert görmesin.
Herkese iyi hafta sonları :)
XOXO



4 yorum:

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "