10 Aralık 2017 Pazar

Beyond Phytoganic Cleansing Liquid-Tek Adımda Makyaj Çıkarma

Herkese Merhaba
:)

Uzun bir aradan sonra kalanlarıyla, devam edenleriyle tekrar burada olmak güzel.Buraları gerçekten  çok özledim.Umarım fazla ara vermeden eskisi gibi sık sık uğrarım buralara..
Bugün sizlere uzun zamandan beri deneyimlediğim bir üründen bahsedeceğim.

Kore markası olan Beyond markasının ürünlerini oldukça sevdiğimi daha önceki yazılarımda belirtmiştim(Bkz sene bindoküzyüz bilmem kaç).

Cildimin karmadan, kuruya döndmesiyle cildi kurutmayan temizleyicilere yönelmeye başladım.En iyi kurutmayan makyaj ve cilt temizleyicinin de yağ bazlı temizleyiciler olduğuna kanaat getirdim.


Ürünün içeriğinden başlayacak olursak; içerisinde: Yeşil çay, papatya, lavanta, pelinyağı, zeytinyağı, biberiye, fesleğen, elma, manolya, beyaz söğüt kabuğu ve rezene var. İçerisinde bu kadar yağ olmasına rağmen hafif lavanta yağının baskın olduğu hafif bir kokusu var.


  Beyond Temizleme Yağını, avucuma 1-2 pompa alıp suyla köpürtüp, gözlerime ağırlıklı olarak tüm cildime oval hareketlerle yayıyorum.Köpürtme derken köpük ürünler kadar bir köpürme beklemeyin.Sonrasında ılık suyla duruluyorum.Böylece cildim tek ürünle pamuksuz,zahmetsizce tüm makyajdan arınmış oluyor.Suya karşı makyajlarda dahi oldukça etkili.

Sonrasında isteğe bağlı olarak tonikle geçilebilir ancak çok ağır makyaj yapılmadığı sürece ekstra üstünden geçmeye gerek kalmayacaktır.

Kısacası benim oldukça memnun kaldığım, makyaj çıkarmak için onlarca pamuk ve zaman tasarrufu sağlayan bir ürün oldu.Fiyatı:100 tl civarı.

Sevgiler..

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet biraz pahalı ancak organik içerikli bu tarz yap bazlı temizleyiciler genelde pahalı oluyorlar maalesef

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "