26 Aralık 2016 Pazartesi

2017 Wish List-Yeni Yıldan İstediklerim

Herkese merhaba
:)


2016 benim için rüzgar gibi gelip geçti.Mezun olalı 1,5 yıl olacak ama sanki daha dün gibi.Ben 2015'te kaldım galiba kızlar.Allah'ını seven beni 2017'ye ışınlasın:)

Yeni bir yıla girerken istek listesi oluşturmaya bayılıyorum.Çünkü senenin sonunda istek listeme baktığımda; neler dilemişim , dilediklerimin hangileri gerçekleşmiş daha net görüyorum.Hadi o zaman bu sene istek listeme neler eklemişim bakalım..



1.Sağlık ve Huzur

Herşeyin başının sağlık ve huzur olduğuna tüm benliğimle inanıyorum.Bu ikisi olduktan sonra dilediğiniz her şeyi gerçekleştirebilirsiniz.2017'de de tüm dünya için özellikle de ülkemiz için huzur ve esenlik diliyorum.

2.Planlı ve Programlı Olmak

Oldukça düzensiz geçen bir yıldan sonra, yeni yılda hem hayatımı hem de diğer işlerimi bir plan, program çerçevesinde ilerletmek en büyük hedeflerimden.Bunun için bir planlayıcı ajanda edindim.

3. Minimalleşmek ve Gereksiz Ürün Satın Almamak

Benim için en önemli isteklerden biri de bu madde.2016'nın sonlarına doğru sadeleşmek adına kendi kendime kararlar alıp uygulamaya başladım.Hem bütçem hem kendim adına bilinçli tüketici olmak için 2017'de de aynı kararlılığı göstererek ilerlemek istiyorum.Bu konuyla yazımı okumak isterseniz tık tık.

4.Gülsha Gül İksiri ve Gül Tozu

Gülsha markasının ürünleri bir süredir aklımda.Bu markanın gül iksiri ve gül tozunda acayip gözüm var.Elimdekiler biter bitmez almak istiyorum.

5.Lush-Big

Sivilce tedavimin sonlanmasıyla birlikte saçlarım eski yağlı ve sönük haline geri dönmeye başladı.Daha önce ayıla bayıla kullandığım biricik şampuanım Lush-Big  burnumda tütmeye başladı.Ülkemizde satılmadığı için da yeni yılda yurt dışından ürün getirten hesaplardan (her ne kadar daha pahalı satılsa da) almak isteklerim arasında.

6.Kendi Far Paletimi Oluşturmak

Benim en çok kullandığım makyaj malzemesi farlar.Üstelik kullanmadıklarımı elimden çıkarıyorum. Amma lakin elimde o kadar çok iki üç rengi kullanılmış,diğerlerine dokunulmamış,ziyan olan far var ki! Bu nedenle hepsi kullanabileceğim renk farlardan oluşan bir palet oluşturmak istiyorum.Mac ve Makeup Geek farlarından oluşan bir palet olsa hiç fena olmaz.

7.Koh Gen Do Aqua Fondöten

Şu sıralar Japon fondötenlerine kafayı takmış durumdayım. Bir süredir aklımda Shiseido Synchro Skin Lasting Fondöten vardı.Ancak radarıma takılan başka bir fondöten oldu.Bir çok yabancı Mua tarafından ve Sephora'nın sitesi yorumlarında "gelmiş geçmiş en iyi fondöten" olarak addedilmesiyle fena halde aklıma düştü, çıkaramıyorum :) Ülkemizde satılmış olsa  fiyatı 200 tl'den fazla olurdu.Allah'tan ülkemizde satılmıyor da bi fondötene o kadar para bayılmayı düşünecek kadar delirmiyorum.
Kendime Dipnot:Eğer 2017'de elindekiler bitmeden fondöten almaya kalkışıyorsan; çabuk koy onu yerine.

8.Morphe Pressed Pigment Farlar

Son zamanlarda ışıltılı farlara yönelmeye başladım.Öyle ki sedefli farların parlaklığı bana yetmemeye başladı.Eğer dövülmeyeceksem; pigment farları günlük hayatta kullanmak bana normal gelmeye başladı.Ancak kullanım zorluğundan çok tercih edemiyorum :P Morphe'nin yeni preslenmiş pigment farların uygulamasını görür görmez işte tam benlik dedim.Gözüme kestirdiğim renkler mutlaka 2017'de makyaj çekmecemde olmalı :)

9.Lazer Ameliyatı Olmak

Bu konuda hala tereddütlerim olmasına karşın yıllardır içimde uktedir gözlerimi çizdirmek.Bakalım 2017'de net gören gözlerle uyanabilecek miyim? Bu konuda tecrübeli olanlar varsa yorumlarını bekliyorum.

10.Yurt Dışına Seyehat Etmek

Bir önceki wishlistimde de bu madde vardı ancak gerçekleştiremedim.Umarım bu yıl bu isteğimi gerçekleştirebilirim.Amin amin amin.

11.Aktif  Olarak Araç Kullanmak

Ehliyetimi geçen yılın sonunda aldım.Ama hala trafiğe çıkma konusunda korkularımı bir türlü yenemiyorum(gudubet sireksiyon hocam yüzünden). Trafikte bakıyorum bayanlar özgüvenle araba kullanıyorlar.Üstelik çok da güzel sürüyorlar.Kim demiş bayanlar araba süremez diye.Ben de yeni yılda daha cesaretli ve özgüvenli araç kullanan bayanlar kervanına katılırım.Kazasız belasız aminn :D

Benim yeni yıldan isteklerim şimdilik bunlardı.Tabi biz bayanlarda istek bitmez.Bakalım yeni yılda hangilerini gerçekleştirebileceğim?

Sevgiler..



2 yorum:

  1. Harika planlar istekler;) Bende NYX den bir far paleti yapmak istiyorum. Umarım tüm isteklerini gerçekleştirdiğin bir yıl olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım sen de yeni yılda istediğin paleti oluşturursun. Mutlu yıllar :)

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "