10 Ekim 2016 Pazartesi

Pastel ProFashion Eyebrow Duo-İkili Kaş Kiti Hakkında Yorumlarım

Herkese merhaba



Bugün sizlere Pastel'in kaş kitinden bahsedeceğim.Ülkemizdeki kaş ürünleri geçen yıla göre daha çeşitli ve daha iyi.Mesela Anastasia Beverly Hills'in meşhur dip pomadları gibi bir ürünü nerdeyse yoktu.Dolasıyısyla Pastel'in o yapıda bir ürünü piyasaya sürdüğünü görünce mutlaka denemek istedim.Ürün uzun bir süredir bende ve artık yorumlanmaya hazır.



Pastel'in kaş kitlerinin 3 farklı rengi var.Bendeki en koyu olan 3 numaralı Dark olanı.İkili bir ürün.
Soldaki kısımda vazelin kıvamında bir ürün sağ tarafında ise toz yapıda kaş farı mevcut.Önce sol taraftaki vazelinimsi ürünüyle kaş hatlarını çizip sağ traftaki toz farıyla sabitliyorsunuz.
İçerisinde bir de uygulama için kesik uçlu minik fırçası var.



Ben bu ürünü alırken Anastasia'nın kaş ürünü gibi bir ürün olacağını düşünmüştüm ancak tamamen hayal kırıklığı oldu benim için.Vazelin yapıdaki ürünü oldukça kremsi.Ben jel eyeliner yapısında bir ürün beklerken krem far kadar yumuşak bir yapıyla karşılaştım.En koyusunu almama rağmen pigmentasyonu zayıf bu nedenle kaşlara sürerken tam net bir görünüm sağlamıyor.Toz ürünü de kaşlarıma oldukça koyu geldi ve doğal görünüm oluşturmadı.Ayrıca sol kısmı havayla temas ettikçe okside olup koyulaşıyor ancak tekrar kullanmak için fırçayı batırdığınızda eski rengine dönüyor.




Kalıcılık konusunda da sınıfta kaldı.Jelimsi kısmı bir türlü sabitlenmiyor gibi geliyor bana ve sürüldüğünde çok silik duruyor.
Silik durması doğallık açısından kiminiz için iyi olabilir ancak kaşın alt ve üt hatlarını belirginleştirmek için dümdüz ince çizgi çekmeye müsait olmadığından doğal durmuyor açıkçası.


Yani kısaca benim sevemediğim bi ürün oldu elim hiç gitmiyor :( Bunun dışında Nyx'in buna benzer kaş ürünü hakkında olumlu yorumlar okudum. Onu da bir denemek istiyorum.Sizlerin bu konuda tavsiyeleriniz varsa seve seve dinlerim.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "