7 Ekim 2015 Çarşamba

Catrice Absolute Rose Far Paleti


Herkese merhaba
:)

Ben yeni bir yazı yazana kadaaaar sonbahar geldi, kış da göz kırptı.

Ünlü Alaman drugstore(ucuz) markalarından Catrice'in ülkemize Rossmann aracılığı ile geldiğini daha önce bağıra bağıra söylemiştim.555 paletim olmasına rağmen farların güzelliğine dayanamayıp, Catrice Absolute Rose far paletini sepetime attım.


Farlar pudra, pembe, gül kurusu tonlarından oluşuyor.
Pigmentasyonlarını sevdim, oldukça kolay dağıtılıyorlar.
Yapıları yumuşak.
Ama gelgelelim inanılmaz tozutuyorlar.Fırça darbeleriyle paletin etrafı toz içinde kalıyor,



Pigmentasyonları evet iyi dedim ama paletin oldukça doğal tonlardan oluşmasından dolayı olsa gerek, çok belli olmuyor.Gözüm kahve tonlarına o kadar alıştı ki bana yok gibi gözüküyor.
No make up- makeup diye tabir ettiğimiz belli belirsiz makyajlarlar için ideal olabilir ama bundan gece makyajı çıkmaz kızlar.


Fiyatı:18.90 tl


Catrice'in tekli farlarına hayran kalıp, paletlerine yönelmiştim ama tekli farlarının paletteki farlardan daha kaliteli olduğunu anlamam kolay olmadı.
Özetle: Catrice'in farları evet çok güzel ama yalnızca tekli farları.
Alacaksanız tekli farlarını alın.

Sevgiler..




8 yorum:

  1. Renkler çok güzel bayıldığım tonlar ancak pigmentasyonu çok kötüymüş.Rossman neden yok ki şehrimde, tekli farlarına göz atmak isterdim önerinle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ele sürüldüğünde pigmentosyonu çok iyi gibi geliyor ama göze sürüldüğünde durum değişiyor nedense.Umarım tekli farlarını deneme şansın olur

      Sil
  2. Aslında tonları hakikaten güzelmiş, bu arada bir önceki yoruma gözüm takıldı. Rossmann daki tekli far nedir çook merak ettim neyi önerdiniz ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann'da satılan Catrice markasının tekli farlarını önerdim :) Tekli farları çok daha iyi :)

      Sil
  3. gerçekten renkleri çok uçuk daha deneyemedim bu markayı ama en çok far paletlerini merak ediyorum sanırım :)
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler gerçekten de soluk.Paletten çok tekli farlarına bakmalısın :)

      Sil
  4. bu palette çok aklım kaldı hatta gittim geldim baktım ama almadım almayacağım :-((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki almamışsin benim gibi elinde kalırdı :(

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "