21 Haziran 2015 Pazar

Golden Rose Velvet Matte Ruj-02 Numara

Herkese merhaba:)
Sizlere ne zamandır elimden düşürmediğim rujumdan bahsedeceğim bugün.Efenim tanıştırayım Golden Rose Velvet Matte 02 numara.En favori  rujum olur kendisi.
Rengi harika bir gül kurusu.Mat olmasına rağmen yapısı kuru değil.Kolayca sürülüyor.
Kalıcılığı oldukça iyi.Dudakta duruşu zaten muhteşem.Bu ruju her sürdüğümde mutlaka iltifat alıyorum.Her makyajla çok iyi uyum sağlıyor.Aynı zamanda çok iyi joker ruj.










Duruşu fotoda biraz parlak çıksa da mat bitişi var.


Bence herkeste olması gereken joker bir ruj.Gidin alın karrdeşimm :))

Fiyatı:15.75 tl.

Sevgiler..

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hem ucuz hem de boyle güzel rujlara ben de bitiyorum 😊

      Sil
  2. Canim rengi cok tatliymis, üstelik sana da cok yakismis. Golden Rose'un rujlarina kesin bir göz atacagim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim canımm eminim sana da çok yakışacaktır ;)

      Sil
  3. bu seri çok başarılı çok seviyorum ..

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten her rengi olay bu serinin :)

    YanıtlaSil
  5. Gül kurusu hem de mat şu seriden hala ruj almadım ya kendime anlam veremiyorum bazen ^_^ Sende de çok güzel durmuş canım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seriye kesinlikle bakmalısın Nilaycım.Meğer herkes bayılıyormuş bu seriye :) Çok teşekkür ederim tatlıcım :*

      Sil
  6. Kesinlikle ben de hayran kaldim :) Cok tesekkur ederim hemen geliyorum bloguna ;)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Blogunuzu takibe aldım :)
    Ben de bloguma beklerim.
    guzellikdenizi.blogspot.com.tr
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "