31 Mart 2015 Salı

Cyrene Karma ve Yağlı Ciltler İçin Makyaj Temizleme Solüsyonu

Merhabalar
:)

Sağımız solumuz misel solüsyon oldu valla.Nereyi dönsem misel solüsyon.En kıytırık marka bile çıkardığı için biraz soğumuştum.Ama misellerin miseli Cyrene misel solüsyonu hepsinden çok sevdim.


CYRÈNE Makyaj Temizleme Suyu 'nun Özellikleri; 
  • Durulama GEREKTİRMEZ
  • Misel Teknolojisi ile geliştirilmiştir . İçeriğindeki mikro misel tanecikleri ile  tek bir hareketle yüzünüzdeki makyajı,kiri,tozu NAZİKÇE temizler. ( zararlı HİÇBİR kimyasal içermemektedir).
  • Cildi Rahatlatarak İPEKSİ bir his bırakır. 
  • Göz YAKMAYAN formül 
  • Kirpikleri DÖKMEYEN bir formüle sahiptir. İçeriğindeki Pro Vitamin B5 ve Aloe Vera kirpiklerinizi besler .
  • Yağ, Etil Alkol, Esans, Renklendirici ve Paraben İçermez

Misel solüsyonlar yağ bazlı olmadıklarından, göz makyajını çıkarmada çok başarılı değiller malesef.Bu nedenle bu solüsyonu da cilt makyajımı çıkarmada kullanıyorum.Oldukça iyi iş çıkarıyor.
Durulama gerektirmiyor ve yağ dengesini düzenliyor.
Karmadan yağlıya dönük cildimi kurutmadı, sivilce,alerji v.b reaksiyonlara neden olmadı.


İçerisi kimyasal bombası olan solüsyonlar yerine doğal içerikli olan Cyrene misel solüsyonu kullanmak çok daha mantıklı.İçim rahat ede ede kullanıyorum.Üstelik 19,90 tl'lik uygun bir fiyatı var.Bir de büyük boyu var.

Cyrene ürünlerini kendi sitesinden veya Lila Kutu'dan temin edebilirsiniz.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "