24 Şubat 2015 Salı

Loreal Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Nemlendirici Krem

Kara kışın yavaş yavaş ülkemizi terk ettiği bugünden herkese merhaba..
Kış mevsimini seven biri olarak; kıştan soğudum desem yeridir..Birazcık öte gitse de özletse kendini..


Loreal'in Skin Perfection- Cilt Kusursuzlaştırıcı serisi oldukça sevilen bir seri oldu.Ben de denemek adına nemlendiricisini almıştım.Kavanozun dibini sıyırdığıma göre artık yorumlayabilirim.


Öncelikle ambalajını çok sevdiğimi söylemeliyim.Parlak,dikkat çeken,pembe, cam bir kavanoza sahip.Kremin rengini de ambalajla uyumlu olsun diye düşündüklerinden olsa gerek; uçuk pembe bir renk yapmışlar.

Kokusu gayet hoş,ferah bir kokusu var.


Loreal'in Skin Perfection serisi; 20'li 30'lu gencim,güzelim, sizi cildimle ezerim'li yaşlar için üretilmiş bir seri.

  • Cilt dokusunu pürüzsüzleştirmeyi
  • Gözenekleri sıkılaştırmayı
  • Cilt tonunu eşitlemeyi vaad ediyor.
  • Ayrıca tüm cilt tipleri için uygun.


       3-4 aylık bir kullanma sürecimden sonra vaatlerini genel olarak gerçekleştirdiğini söyleyebilirim.
  • Cildim yağlıya dönük-karma o da yetmezmiş gibi sivilceye meyilli.Buna rağmen ekstradan bir yağlanma ya da sivilceye neden olmadı.
  • Cilt dokumu pürüzsüzleştirdi.Sivilce lekelerimde de azalma sağladı(Ancak tamamen azalması gibi bir durum yok).Cilt tonumu eşitleyip, nispeten daha berrak bir görünüme kavuşturdu sağolsun.
  • Amma velakin yanaklarımdaki gözenekleri sıkıştırma gibi bir etkisini göremedim.

Yoğunluğu orta derecede.Kışın cildimin nem dengesini sağladı fakat yazın yağlıya dönük cildimde parlama yapabilir diye düşünüyorum.Kuru ciltlerin nem ihtiyacını karşılayacaktır.

Kısacası bugüne kadar kullandığım en iyi nemlendirici krem oldu.Bana güzel günlük bir nemlendirici öner diyenlere ilk önerim bu krem olur..

Fiyatı: 20-30 tl arasında değişiyor.Watsons,Gratis gibi mağazaların yaptığı indirimlerle daha ucuza almak mümkün.


4 yorum:

  1. Bu krem de çok övüldü gerçekten, sanırım ben de alacağım sonunda ;)
    Ben artık nemlendirici kremlerden ümidimi yitirmiştim ama bunu denemek lazım sanırım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de övgülere dayanamayıp almıştım.İyi ki de almışım dedim.Umarım sen de memnun kalırsın :)

      Sil
  2. Bu krem benim şu ana kadar kullandıklarım arasında en iyisi :) çok faydasını görüyorum. Annem bile ortak oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de denediklerim arasında en iyisi :) Annene de alman gerekecek :)

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "