16 Ocak 2015 Cuma

Yılbaşı Çekilişimin Kazananıııı!

Herkese merhaba
:)
Ayy sabahı bekleyemedim açıklayıverdim gittii  walla :)

Biliyorum, yılbaşı çekilişimin sonucunu açıklamakta biraz geç kaldım.Ama evdeki hesap çarşıya uymadı.İnternetimdeki sıkıntılar,finaller vs derken anca açıklayabildim.Anlayışınız için teşekkür ediyorum :))

Katılım şartlarını tek tek kontrol etmek, siz de taktir edersiniz ki oldukça zaman isteyen bir iş.
Facebook'la ilgili bir katılım hakkı olduğunu yazmadığım halde; onlarca Facebook paylaşım linkini yazanlardan,yanlış link verenler,mail adresini yazmayı unutanlardan tutun da paylaşımı geri silenlere kadar.. Bir de çekilişi yaparken bahsettiğim gibi uyanık çekilişçilerin blog,instagram ve twitter paylaşımlarını kabul etmedim.Durum böyle olunca ek haklarla birlikte 306 katılım oldu.


Eveett gelelim zurnanın zartt dediği yereee.Kazananı açıklıyorum hazır mısınızzz?

Çekilişimin kazananı "Trend Pınar'ı" oldu.Kendisini tebrik ediyorum..










Kendisine hemen mail atıyorum.2 gün içerisinde dönüş yapmazsa yeni bir talihli belirleyeceğim.

Hepinize mutlu günler..

2 yorum:

  1. TABİ Kİ DÖNÜŞ YAPTIM, BU HARİKA HEDİYELERİ KAÇIRIR MIYIM :) ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM TEKRARDAN, YENİ YILA ŞANSLI BAŞLADIM UMARIM HERKESİN YENİ YILI ŞANS VE MUTLULUK DOLU GEÇER. SEVGİLER :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan tebrik ederim şimdiden güle güle kullan :))

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "