24 Ocak 2015 Cumartesi

Bitengiller-9


Herkese merhaba
:)

Ayın son günlerine yaklaşmamızla Bitengiller serisinin 9. yazısıyla beraberiz.

Bakalım neler bitirmişim.

Önce toplu bir hatıra fotoğrafı.Çıkıırtt :)




1.Nivea Duşta Vücut Kremi(Kuru ciltler için):Bu ürünü normal ciltler için olan çeşitlerinden daha çok sevdim.Nemlendirmesi bana yeterli bana yeterli geldi.Benim gibi duştan sonra krem sürmeye üşenenler için oldukça pratik.Kokusu bildiğimiz klasik Nivea kremi kokusu.Çekilişimde de vermiştim bundan.Tekrar alacağım.

2.John Frieda Hacim Veren Şampuan:Ben bu şampuan yazılarını yazmakta neden bu kadar üşeniyorum bilmiyorum.Genel olarak sevdiğim bir şampuan oldu fakat bitmeye yakın saçlarımı kurutmaya başladı.Ama saçlarımın yağ dengesini bir nebze de olsa düzenlediğini söyleyebilirim.Saç kremiyle birlikte yazısı yakında blogda olacak(yani inşallah).

3.Opti-Free Lens Solüsyonu:BioTrue'ya göre daha akışkan.Fena değildi ama Bio True'ya tekrar döneceğim.


4.Toni&Guy Şekillendirici Deniz Tuzu Spreyi:Geçen sene almama rağmen küçük şişesi ancak bitti.Çok sevdiğimi uzun uzadıya şuracıktaki yazımda bahsetmiştim.Küçük boyuna rastlarsam tekrar alabilirim. 

5.Clinique Anti Blemish Serisi:Yağlı,akneli ciltler için üretilmiş bir seri.İlk alışımda memnun kalmıştım ama 2. sefer alışımda öyle çok aman aman bir seri oladığını farkettim.Toniğini çok sevmiştim.Nemlendiricisi de fena değildi ama yıkama köpüğü vasattı.Bana hiç arındırmış gibi gelmedi.Ayrıntılı yazısı için tık fık.


6.Garnier Göz Makyajı Temizleyicisi:İndirimde buldukça stokluyorum.Kolay bulunabilir olmasıyla,fena bulmadığım etkisiyle,yağlı his bırakmamasıyla tekrar tekrar alacağım bir makyaj temizleyici.

7.La Roche Posay Termal Su:Bendeki seyehat boy olanıydı.Yazın serinlemek için güzeldi ama daha fazlasını göremedim malesef.Şimdi Avene'ninkini deniyorum daha bir memnunum sanki.

8.Benri Makyaj Temizleme Çubuğu:Ben bunları şu gibi içiyorum adeta.Makyaj hatalarını makyajımı silmeden temizlemesini seviyorum.


9.Flormar Far Paleti-07 Numara:Sevmeyeni yok bu paletin diye düşünüyorum.Ben Bilgen Tolis'in yıllar önce çektiği videolarının birinde "Bu paleti almayanı dövüyorlar" demesiyle koşa koşa almıştım.Bence herkeste olması gereken, içerisinde temel  mat renkler bulunduran bir palet.Makyaja yeni başlayanlara şiddetle tavsiyemdir.Ne kadar çok sevdiğimi paleti yediğimden de anlayabilirsiniz.Tekrar alacağım mutlaka..

10.Flormar Manyetikli Oje:Bi aralar ne modaydı bu mıknatıslı ojeler.Avon bile çıkartmıştı bu ojelerden.Ben de çok seviyorum ama yapması zahmetli olduğundan ancak birkaç kez kullanabildim.Artık bozuldu çöpe gidiyor.

11.NYC Top Coat:Çok güzel bir oje kurutucu top coat'tı çok.Nyc umarım bu ürünü kaldırdığın için kafanı duvarlara vuruyorsundur.Geri getirmeye de niyetin yok galiba :/

12.Kalyon Tırnak Sertleştirici Oje:Çokk sevdimm.Gerçekten tırnaklarımı sertleştirdi.Yenisi muhakkak alınacak.


13.Benri Disk Pamuk:Severek kullandıklarımdan.

14.Dermokil Kil Etkili Maske:Siyah nokta ve sivilceler için olan çeşidiydi.Neredeyse her duştan sonra kullandım.Baya bereketli çıktı.Ama böyle parmağı daldırarak uygulamayı pek hijyenik bulmadım.Yine de sevdim.Sivilcelerime iyi geldi.Büyük boyunu alabilirim.

15.Phyto Keratin Onarıcı Şampuan:Bir kere kullanmayla bir şey anlaşılmaz tabi ama yine de sevdim.Saçlarımı çok kurutmadan ağırlaştırmadan arındırdı.

16.Darphin Melaperfect Fondöten:Rengi bana bir tık koyu gelse de oldukça sevdim.İnce bir yapısı var.Kapatıcılığı azdan ortaya doğru.Satin bir bitişi var.Çok pahalı olmasaydın sana şans verebilirdim canısı :)


Sevgiler..

18 yorum:

  1. Far paleti bitirmek ne güzel şey darısı başıma inşallah :) Dermokil'in maskelerini seviyorum pakette olanlar iyi oluyor denemek için bu çeşidinden ben de almıştım işe yaramasına sevindim aklımdayken kullanayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far paleti bitirdiğim için gurur bile duydum kendimle:)) Dermokil'in maskelerini seviyorum birkaç çeşitini daha denemiştim. Kullan kullan :))

      Sil
  2. Ne güzel bir sürü şey bitirmişsiiiin!=) Effaclar jeli denemiş miydin daha önce??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LRP Effaclar jelin testerını kullanmıştım canım şuan Avene kullanıyorum ondan daha iyi gibi geldi :)

      Sil
  3. siteniz çok renli, çok güzel. sizi takibe aldım. benimde hobi ve dikiş blogum var beklerim sizi muhakkak.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :)) Hemen bakıyorum sitenize :)

      Sil
    2. Teşekkür ederimm :)) Hemen bakıyorum sitenize :)

      Sil
  4. dermokil maskelerini bende çok seviyorum bence fiyatlına göre performansı yüksek ve cildi çok yormayan bi ürün
    far paleti için tebrik ederim :)
    bio true geç derim çünkü bio true içeriğinde göz yaşı suyu var kuruluğa iyi geliyor
    opti free fiyatları aynı olan ürünlere göre en iyisi ama bio daha pro

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far paleti için ben de kendimi tebrik ediyorum :))Dermokil maskelerden birçok kişi memnun gördüğüm kadarıyla. Bio true'dan şaşmayacağım artık :))

      Sil
    2. Far paleti için ben de kendimi tebrik ediyorum :))Dermokil maskelerden birçok kişi memnun gördüğüm kadarıyla. Bio true'dan şaşmayacağım artık :))

      Sil
  5. Merhaba Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  6. Güzel ürünler bitirmişsin..Kalyon tırnak sertleştiricinin metnini ben de çok duydum, bu aralar benim tırnaklarım da çok kırılıyor,deneyeyim bari.
    Takipteyim cnm, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evet denemeni tavsiye ederim :) Ben de geliyorum hemen

      Sil
  7. Far paletini bitirebilmiş olmanı takdir ettim :) Kalyonun ürünlerini bende sıklıkla bitiriyor yenisini alıyorum, baş ucu tırnak bakım ürünler biri. Bu arada blogumu izlerseniz çok mutlu olurum. Teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "