27 Ekim 2014 Pazartesi

Lila Kutu Alışverişim#2

Herkese merhaba
:)
Bugün lila kutudan yaptığım 2. alışverişimden bahsedeceğim bugün.
Bir önceki alışverişimi hatırlamak isterseniz tık fık.
Bu alışverişi yapmaktaki amacım Cyrene'nin Yağlı ve Karma Ciltler için olan  makyaj temizleme suyunu almaktı.


Lila kutu'da gezinirken Dairy Fun ürünlerinin kampanyada olduğunu gördüm.Ambalajlarının güzelliğine dayanamayıp kokularını bilmeden risk alıp  ,elma ve karamelli olan vücut scrubını aldım 19.90 tl'ye geldi.
Dairy Fun ürünlerine göz atmak isterseniz tıktıklayın.
Siparişimi tamamladıktan sonra vücut scrubı alacağıma vücut kremini aldığımı farkettim ve hemen mail attım.En kısa sürede mailime geri dönüş yaptılar ve hata düzeltildi.İlgileri için ayrıca teşekkür ediyorum, gerçekten çok ilgililer.

Bu ürünü sırf ambalajı için aldım desem, aslında yalan söylemiş olmam.Çünkü çook sevimli bir kavanozu var.Şunun tatlığına bakar mısınız :)İçindeki bitse de ambalajını mutlaka kullanacağım.
Üstelik ambalajı cam olduğu için ayrıca bir kutu içerisinde göndermişlerdi.Bu sayede bana ulaşana kadar kırılmamış oldu.Ayrıca naylonlara sarılmış halde geliyor ürünler.Lila kutunun ambalajlaması da oldukça iyi
Ben bu alışverişimde sadece Cyrene makyaj temizleme suyu ve Dairy Fun vücut scrubı aldım.Geriye kalanlar ise gönderilen testerlar.Ayrıca lila kutu size tester seçme hakkı veriyor.Cyrene saç kremi testerını ben seçtim diğerlerini kendileri göndermişler.
30 tl üzeri alışveriş yaptığım için de kargo da bedavaya gelmiş oldu.
Benim yine çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu.İhtiyaç duydukça tekrar alışveriş yapacağımdan hiç şüphem yok.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "