31 Ağustos 2014 Pazar

Bitengiller#6


Yazın son gününden herkese merhabalar..
Stajımdan dolayı blogumu uzun bir süre boşladım.Bir de tatilden dolayı bir tembellik çöktü ki sormayın.Taslaklardaki yazılarımı bile yayınlamaya üşendim o derece yani :)

Baktım ara iyice açılıyor hemen bir "hayattayım" belirtisi göstereyim dedim :)


Okumayı en çok sevdiğim yazı dizilerinden olan bitenler yazımın 6. partıyla sizlerleyim kızlar :))

Baştan uyarayım oldukça uzun bir yazı olacak,sabrınızı toplayıp da gelin :)



1.Elseve Komple Onarıcı 5 Mucizevi Bakım Kremi:Saçlarımı anında açması ve ağırlaştırmamasıyla sevdiğim bir saç kremi oldu.Tekrardan alınabilir.Ayrıntılı yazısı şuracıkta.

2.Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Eh işte dediğim bir üründü.Bioderma H2o'nın üstüne kuma gelmesiyle meşhur oldu.Öyle kusursuz falan temizlemiyor.Bioderma'yla karşılaştırmalı yazısını da şurada yazmıştım.Şu an kullandığım Garnier'in makyaj temizleme suyu daha üstün bana göre.Tekrar alacağımı sanmıyorum.

3.Palmolive Termal Spa Duş Jeli:İşte bu yaz ayıla bayıla kullandığım,Her duşta kendimi denizde hissettiğim duş jelim.İnanılmaz ferah bir kokusu var.İçerisindeki mini mini tanecikler sayesinde az da olsa peeling etkisi gösteriyor.Kokusunun kalıcılığı da gayet iyi.Duştan çıkan kardeşimin bununla yıkandığını hemen çakıyorum :)

4.Youth Passport Deodorant.Yıllar önce Pino Kozmetik'ten almıştım.İçerisinde Channel-chance vardı.Allah'ım ne ağır koku.Başımı ağrıta ağrıta anca bitirdim.

5.Pure Beauty Geoaqua Temizleme Köpüğü:Bunu da 2 sene evvel almıştım.Evde temizlik yaparken çıktı.Kalan iki sıkımlık ürünü de kullanıp çöpe atarak huzura kavuşturdum.Temizlemesi gayet iyiydi.O kadar ki yıkarken yüzünüzde o gıcır gıcır temizliğin sesini duyuyorsunuz.Ancak cildimi fazla kurutmuştu.Imm tekrar alır mıyım bilemedim.



6.Isana %5 üre içeren El Kremi:Sevdiğim bir el kremi oldu.Yapısının yoğunluğu kuru ellerime yeterli geldi.Tekrar alınabilir.

7.Parmex Aseton:Benim ve blogger camiasının oldukça sevdiği bir aseton.Her bitenler postumda kendisini görürmeniz mümkün.

8.Sephora Göz Makyajı Temizleyici:Bu kaçıncı şişem bilmiyorum.Göz makyajımı çıkarmada oldukça başarılı.Bir olumlu özelliğini daha söyleyeyeyim; çalkalandığında fazları çok çabuk birbirinden ayrılmıyor. Böylece dakka başı çalkalamak zorunda kalmıyorsunuz.Yine ayrıntılı yazısını yazmıştım.Okumak için tık fık.

9.Biotrue Lens Solüsyonu:Her bitenlerde gördüğünüz, bittikçe aldığım lens solüsyonum.

10.Dermokil Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan:Denemek için küçük boyunu almıştım, iyiki de öyle yapmışım.Ayy ne kötü şampuan bu ayol.Sadece 3 kere kullanabildim.Saçlarımı bildiğiniz keçe gibi yaptı.Açmak için binbir türlü saç kremi sürdüm.Geri kalanı çöpe gidiyor.Bir daha töbe almam.



Haydin az kaldı kızlar yolu yarıladık.Haa gayrett :)))


11.Dermoskin Acnegun Arındırıcı Maske:Dermatoloğun önerisiyle almıştım.Adından anlaşılacağı gibi akneli ciltler için bir ürün.Fena değildi.Yazısını yazıcam ama du bakalım ne zaman.

12.Solait Spf 30 Güneş Kremi:Üzerinde cildi matlaştırdığı yazıyor.Kesinlikle matlaştırmıyor.Ciltte beyaz kalıntı bırakmıyor ama üzerinde yazdığı gibi %100 mutluluk garantisi de vermiyor.

13.Avon Little Black Dress Parfüm:Avondan bir parfüm seçsen hangisi olurdu deseler kesinlikle Little Black derim.Her kış mutlaka birer ikişer bitiririm.Çok baymayan nadir kışlık kokulardan kendisi.

14.Açık Parfümler:Bu yaz deli gibi parfüm bitirdim.Bu sadece görünen kısmı diyim size.Benim Ankara'da en sevdiğim açık parfümü markaları Btk-Dadya.Tenime sıkmadığım için benim için hiçbir sorun olmuyor.Gayet de kalıcılar.


15.Signal White Now Diş Macunu:Hangi diş macunu kullanırsam kullanayım kendisine geri dönüyorum.Beyazlatma etkisini gördüğüm bir diş macunu kendisi.Ama yapısı azcık ağır sanki.

16.Avene Cleanance Temizleme Suyu:Avene güneş kreminin yanında hediye vermişlerdi.Sevdim kendisini, büyük boyu alınabilir.

17.Bioderma Renkli Güneş Kremi testerı(spf 50):Kendisini fotoda görmeniz zor olabilir.Minicik sıkışıvermiş araya :) Rengi bana oldukça koyu, büyük boyunu aldıracak kadar sevdirmedi.

18.Alix Avien Keçe Uçlu Eyeliner:Bayıldığım etrafımdaki herkese,özellikle de eyeliner çekemeyenlere önerdiğim harika bir eyeliner.Keçe uçlu olmasına rağmen uçu çok çabuk körelmedi, rengini kaybetmedi,akmadı kokmadı.Siz de benim gibi incecik eyelinerdan hoşlanıyorsanız,çekmekte zorlanıyorsanız mutlaka deneyin derim.

19.Golden Rose Oje:Harika bir ördek başı yeşiliydi.Bulursam tekrar alacağım.

20.Cettua Yağ Emici Mendil:Yazın deli gibi yağlanan t bölgem için oldukça sık kullandımMakyajımı bozmadan cildimi yağdan arındırıyor.Çantamın vazgeçilmezlerinden.



21.Vaseline Cocoa Butter:Cilde güzel bir ışıltı kazandırmasını sevdim ancak yapış yapış yapısıyla bir türlü anlaşamadık.Tekrar alacağımı sanmıyorum.

22.Essence Jel Eyeliner:"Yok ya kurumamış bu" diyerek kendimi kandırdığım, atmaya kıyamadığım ilk jel eyelinerım.Ben bu kadar kalıcı eyeliner görmedim.Gece yat sabah aynı kalk o dereceydi yani.Ahh Essence neden kaldırdı ki buna, nasıl kıydıı!

23.İpek Makyaj Düzeltme Pamuğu:Benri'ninkiler kadar memnun kalmadım.Tekrar almam.

24.Benri ve Apaks Pamuklar:Tabiki de Benri Apaks'ı döver.


Sizler gibi ben de "ohh sonunda bitti" diyorum.Ne çok şey bitirmişim yahuu.Yaz yaz bitmedi.Sizin gibi ben de bir an bitmeyecek sandım :P
Buraya kadar okuyanı tebrik ediyor o güzel sabrından öpüyorum :))

2 yorum:

  1. Hahaah sonunda bitti:P Ne güzel bir sürü şey bitirmişsin, yenilere yer açılmış:) Avene cleanance suyu çok merak ettiiim. Gerginlik, kurutma filan yaptı mı hiç?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ayy nasıl bir yük kalktı üzerimden bunları atarken anlatamam :)) Kullandığım süre içinde kurutma yapmadı canım, makyaj temizleme suyu olarak kullandım ben :))

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "