18 Eylül 2014 Perşembe

Tedavi Edici Renkli Nemlendirici-Bioderma Sebium Al Correcteur

Herkese merhabalar 
:)
Ne zamandır kullandığım Bioderma'nın Sebium Al correcteur yazısını ha bugün ha yarın derken sonunda yazabildim(üşengeçliğin gözü kör olsun).


Bioderma'nın yağlı ve akneli ciltler için olan Sebium serisinin her ne kadar sivilce izlere etkisinin olduğuna inanmasam da arada çıkan sivilce,akne problemlerine karşı oldukça başarılı buluyorum.Daha önce yazdığım Sebium Global'in yazısını okumadıysanız tık fık.


Akne sorunuyla başımın belada olduğunu birçok kez söylemiştim.Şu an sadece izleriyle mücadele etsem de arada bir aktif sivilcelerim oluyor.
Çoğu zaman yüzümdeki sivilceleri kapatmak istiyorum. Birkaç saatliğine de olsa pürüzsüz bir cilde sahip olmak istiyorum(ne acındırdım kendimi).Ama ne var ki sivilceler üzerine fondöten,kapatıcı,bb krem vs uygulamak sivilcenin iyileşme sürecini uzatıyor.Buna bizzat şahit oldum.
Bi ara kederlenip; yahu yok mu şöyle hem tedavi eden hem de kapatan bir ürün diye içimden geçirmemle Bioderma Sebium correcteur'la karşılaşmam bir oldu :) 



Ürünümüz iki kısımdan oluşuyor.
Ürünün üst kapağını açtığımızda ilk kısım olan yeşil renkli kapatıcı bulunuyor.Yeşil renk olmasındaki amaç;kırmızıyla kontrast renkler olduğundan kızarıklıkları nötrlemesi.



Üst kapağı çevirdiğimizde ise; ikinci kısım olan renkli  nemlendiriciyle karşılaşıyoruz.Bizim için asıl önemli olan kısım da bu zaten.



Nesini sevdim?
  • Ürünün kapatıcılığı orta derece.Küçük ve orta dereceli sivilcelerinizi kapatmada yeterli olacaktır.
  • Kıvamı ne yoğun ne akışkan.Tam ortası diyebilirim 
  • Renk eşitsizliklerini düzenleyip cilde güzel bir ışıltı veriyor.
  • Akneye yatkın cildimde sivilcelenmeye neden olmadı.
  • Benim büyük,dirençli sivilcelerime etkisini pek gözlemesem de cildimde diğer çıkan ufak tefek sivilcelere düzenli kullanımda kuruduğunu gözlemledim.Ama bu öyle aman aman bir kurutma değil onu da söyleyeyim.
 


 
Nesini sevmedim?
  • İçerisinde yağ olmamasına rağmen karma cildimde parlama yaptı.Yağlı ciltlerde de parlama yapar diye düşünüyorum.
  • Spf içermiyor.Bu bana göre bir eksi.Yazın mutlaka altına güneş koruyucu sürmek gerekiyor.
  • Kokusu benim hiç hoşuma gitmedi.Bazı ten ürünlerinin kokusu sürdükten bir süre sonra gider ama bunun kokusu yolda yürürken bile burnuma geliyor.
  • Ürünün tek renk olması benim için oldukça olumsuz bir özellik.Çünkü rengi cildime koyu geldi.Bu bakımdan buğday tenlilere daha iyi olacaktır.
  • Tüm yüzüme uyguladığımda çok belli oluyor.Bu yüzden sivilcelerimin,lekelerimin üstüne lokal olarak kapatıcı niyetine sürüyorum.Yada tüm yüzüme uygulayacağımda da bir ton açık cc kremimle karıştırarak kullanıyorum.Bu sayede he rengin koyuluğunu hem de kokuyu azaltmış oluyorum :)
 



İçeriği ise bu şekilde.Üstteki renkli kremin alttaki ise yeşil renkli kapatıcının içeriği.Paraben yok fakat parfüm var.
 
İçerisinde o kadar çok madde var ki muhtemelen benim gibi üşengeçler içeriğini okumadan geçecektir :)



Ben bu bakımdan akneli cildime herhangi bir bb krem,fondoten uygulayıp, "acaba cildime zarar verir mi?" diye düşüneceğime; bu ürünü kullanıp kafam rahat geziyorum.
Kısacası sivilcelerinizi, sivilce lekelerinizi hem kapatsın hem  azcık tedavi ediversin hem de cildimi tıkamasın diyorsanız rahatlıkla kullabilirsiniz.

Yine bunun gibi sivilceli,akneli ciltler için olan kapatıcı,renkli nemlendirici,fondoten v.s tavsiyeniz varsa çok memnun olurum :)

Sevgiler..


10 yorum:

  1. Aaa çok merak ettim ben şimdi bunu! Daha önce de görmüş üzerinde durmamıştım. Spf si de olsa mükemmel olurmuş. Yalnız global nemlendirci bende aşırı kaşıntı yapmıştı:(
    Ben Spectraban'ın güneş koruyucusunu kullanıyorum, onun da en açık rengi bronzlaşmışm görüntüsü veriyor ama hem sivilce izlerimi kapatması, sivilce-komedon yapmaması, doğal mat bi görünüm vermesi eh güneşten de koruması harika. Lakin tedavi edici bi etkisi yok:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Global bende de yanma ve kaşınma yapmıştı ama bunda öyle birşey olmadı :) Spectraban'ı ilk defa duydum araştıracağım tatlışım tavsiyen için teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Aslında güneş kremiyle hafifçe karıştırıp sürülse nasıl olur ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe altına güneş kremi sürerek kullanıyorum ben mecbur :))

      Sil
  3. Merhaba, gözenek küçültücü etkisi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba suruldugu anda gozenek kucultuyor fakat kalici bir kucultucu etkisi yok.

      Sil
  4. Merhaba Bayanlar,
    Uzun yıllardır sivilce problemi yaşıyorum öyle az buz da değil yani. Antibiyotikli kremlerden helak oldu yüzüm . Bu kremi de öylesine aldım dur bir deneyim diye. Yeşil renkteki krem mucize etkisi yarattı bende . Diğer kısmı ise sivilcelerimi artırdı. Şuan sadece kapaktaki yeşil kısmı kullanıyorum. Sivilceleri çok çabuk iyleştiriyor ve kırmızı görüntüyü tedavi ediyor. Akşam yüzüme nemlendirici ardındandan yeşil kreminden sivilceleri bölgelerime sürüyorum sabaha yatışmış oluyor :=)

    YanıtlaSil
  5. Ben kullanıyırum çok memnunum daha yeni çıkmakta olan sivilcelerime uyguluyorum sabah kalktığımda biraz sönmüş oluyo

    YanıtlaSil
  6. Bu fondetenden bende de var ama yüzüm beyaz oldugu için çok koyu geldi aynı biodermanın güneş kremi var altına onu sürüp fondeteni üstüne sursem bi kötülüğü olur mu ki

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "