31 Temmuz 2014 Perşembe

Rimmel London Kate Moss Rujlar -101 & 07

Herkese merhaba
:)
 Bugün sizlere, Watsons'un bize sunduğu en güzel nimetlerden olan Rimmel London markasının meşhur Kate Moss serisinin 101 ve 07 numaralı rujlarından bahsedeceğim.


Kate serisindeki rujların siyah ve kırmızı ambalajda olmak üzere iki çeşidi var.İki serinin birbirinden pek bir farkı yok bence.Nemlendirmeleri, kalıcılıkları hemen hemen aynı.Renklerini tek seferde veriyorlar.






Kırmızı ambalajdaki olan 101 numaralı rengi soğuk alttonlu bir açık pembe.Tam yazlık bir renk.
Esmerlere, özellikle de sarışınlara acayip yakışıyor bu renk.Kokusu, eski klasik ruj kokusunu andırıyor.Bu bakımdan kokusundan hoşlanmayanlar olabilir.Ama abartı bir kokusu da yok.Kullanılabilir yani.


Siyah ambalajdaki serinin şüphesiz en sevileni 07 numaralı ruju.Ben de çok methedildiği zamanlarda almıştım bu ruju.İçerisinde kahverengilik hafif de kızıllık bulunduran güzel nude rengi.Kahve alttonlu nude rujlardan hoşlananlara tavsiye ederim.
Bu ruj herkeste farklı duruyor.Açık renk dudaklarda daha koyu kızıl-kahve nude,koyu renk dudaklarda ise daha açık bir kahve-pembe bir nude rengine dönüşüyor.Bu bakımdan almadan denemenizi öneririm.
101 numaralı rujun aksine gayet güzel ,hafif bir kokusu var.


Fotoğrafta görüldüğü gibi 101 numaralı renk, dudak çizgilerini 07'ye göre daha çok gösteriyor.


Kısacası ikisi de sevdiğim,kaliteli rujlar.Fiyatları da oldukça uygun,12.90 tl.Bir de indirimde yakalarsanız tadından yenmez :)
Sizin Kate Moss rujlarından favori renginiz hangisi ?

8 yorum:

  1. Dudaklarımı çok kuruttukları için ben bu seriden 1 renkle sınırlı kaldım. Renkleri muhteşem keşke yapılarını sevseydim. Bende 16 numarası var sırf renginin hatırına kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dudaklarımda bariz bir kurutmaya neden olmadı belki de üzerine parlatıcı sürdüğüm içindir. Benim de aklımda 16 numarası var :) Bir de nemlendirici özellikte olan mor ambalajdaki rujlarını merak ediyorum :))

      Sil
  2. gulegule kullan cok hoş durmus ikisi de :)

    YanıtlaSil
  3. 07 çok güzelmiiiiş! Bu rujları çok merak etmeme rağmen çoğu kişi kuruttuğunu söylediği için yanaşamıyorum:/ Ama denicem birini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dudaklarımı o kadar kurutmadı , olmadı altına nemlendirici sürerik :)) Bence mutlaka denemelisinn :))

      Sil
  4. Şu 07den bir ben bulamadım sanırım :( nereden aldınız acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 2 sene önce Ankara'daki bi Watsons mağazasından almıştım.Umarım siz de en kısa sürede bulursunuz :)

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "