19 Temmuz 2014 Cumartesi

Mamacım.com Alışverişim #2

Herkese merhaba
:)
Ne zamandır Avene'nin yağlı ve sivilceli ciltler olan güneş kremini almak istiyordum.Geçen hafta Mamacım.com 'dan sipariş verdim.
Mamacım.com benim daha önce de alışveriş yapıp, memnun kaldığım bir site.
Bir önceki mamacım.com alışverişim için tık fık.



Diğer sitelerde bu ürünün kofre halinde satıldığını görmüştüm.Ama hem güvendiğim bir site olduğundan hem de fiyatı daha uygun olduğundan kofre halinde satılmamasına rağmen buradan sipariş verdim.
Kargomu açtığımda kofre halinde olduğunu görünce çok sevindim.

Pazar günü verdiğim siparişim salı günü elimdeydi.Bu konuda gerçekten hızlılar.
Kargo ücretine ise sadece 2 tl verdim.


Alışverişimi Paypal ile ödedim.Aynı zamanda kapıda ödeme seçeneği de var.
Ben sadece Avene Cleanance Solaire Spf30 güneş kremini aldım.Diğerleri ise kofrenin hediyesi ve gönderilen testerlar.Beni en çok sevindiren, çok merak ettiğim La Roche Posay'ın çanta boy termal suyu oldu.Tester bakımından da memnun olduğum bir alışveriş oldu yine.
Güneş kreminin son kullanma tarihi eylül 2016.

 Güneş kreminin fiyatı 39 tl'ydi.Fiyat konusunda diğer dermokozmetik sitelerine göre çok daha uygun olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

Bir de daha önceki siparişimden biriken puanım vardı.Onu da kullandığımda toplamda kargo dahil 38,98 tl'ye geldi.
Benim için oldukça uygun ve memnun edici bir alışveriş oldu.

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Merhabalar,

    Keşfettim geldim.
    bana da beklerim.

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hemen bakıyorum blogunuza :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Merhaba, ürünlerin orjinal olup olmadığını kontro ettiniz mi acaba? Ben eczanemle görüştüm ve bana böyle dermatolojik ürünlerin eczane dışında satılmasının mümkün olmadığını, La roche yetkilileriyle görüşüp bazı eczaneler dışında ürün satmadıklarını söylemişler. Yani La roche internet sitelerine ürün vermiyormuş... Ve bu ürünlerin sahte olduklarını söylediler. Lütfen bana ulaşır mısınız? Mamacımdan aldığınız ürünlerin koduyla orjinal olup olmadığını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,daha önceden de mamacımdan alışveriş yaptım ve aldığım ürünlerin faydasını gördüm.Ben sahte olduklarını hiç sanmıyorum.Eğer dediğiniz gibi olsaydı La Roche Posay bu kadar çok online sitelerde satılmazdı.Öyle olsaydı bu kadar insan online sitelerden dermokozmetik ürün almazdı.Olsa olsa son kullanma tarihine yakın olan ürünler satılır.Sahte olması gibi bir durum olamaz diye düşünüyorum.Eczacınız eczaneden alışveriş yapmanız için söylemiş gibi geldi bana.Eğer bu konuda şüpheleriniz varsa Mamacım ile irtibata geçip, ürünlerin orijinalliğine dair sertifikalarını görmek istediğinizi söyleyebilirsiniz.

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "