24 Nisan 2014 Perşembe

Sonunda Şans Bana da Güldü- Çekliliş Kazandımm

Herkese merhabaaa:)


Bu yazıyı havalarda yazıyorum.Çünkü sevinçten uçmuş durumdayım:)
Çünkü Wishing Beauty blogunun tatlı sahibesi Dilek Hanım'ın çekilişini kazandım.

Mailde kazandığımı okuyunca istemsiz olarak yüksek sesle çekilişi kazandığımı söyledim.Hatta sınıftan arkadaşlar "hayırdır araba mı kazandın?" dediler :)
Paketim hemen ertesi günü kargoya verildiğinden çok çabuk elime ulaştı.


Kargom gerçekten çok ince düşünülerek paketlenmişti.
Ürünler zarar görmesin diye 1 değil 2 değil 3 değil, tam 6 kargo paketine sarılmıştı.Hatta onun içinde de çok şık bir hediye paketiyle kaplanmıştı.Onun içinde de küçük kutu bile sıkı sıkı bantlanmıştı.Ondan mütevellit açarken baya cebelleştim paketlerle :)

İçinde de çok güzel bir not vardı.Notu hatıra olarak saklayacağım..


Gelelim kazandıklarıma..


Ürünlerin hepsi çok güzel..
Physician formula'nın 3'lü eyelinerını çok merak ediyorum tesadüf olarak da kahverengi gözler için olanı geldi.
Bee Beauty vanilya cheesecake kremi benim yazın vazgeçilmezim.Tam da yaza doğru alacakken hediye gelmesi çok iyi oldu.
Bath and Body Works markasını İstanbul'da olduğu için ürünlerini merak ediyordum.Bu fırsatla kullanacağım.

Çok ince düşünülerek hazırlanmış bu zarif paket için Dilek Hanım'a çok çok teşekkür ederim.Darısı çekiliş kazanamayanların başına :)

Bu arada devam eden çekilişime katılmak için tık tık.Bakarsınız belki size çıkar :)
Sevgiler..





12 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım hepsini sansın acık olsun :) Bende cekılısıme beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlım çekililişine katılmıştım zaten :) Ben de kendi çekilişime beklerim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım şansın daima bol olsun =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederiim amin cümlemizin :)

      Sil
  3. canım,bu çekiliş sayesinde senin gibi pozitif,tatlı biriyle tanıştım.güzel sözlerin için çok teşekkürler.ürünleri beğenmene çok sevindim.kullandıkça beni hatırlaman dileğiyle.sevgiler
    http://wishingbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Hepsini cok severek kullanacagim kullandikca da sizi hatirlayacagim:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Nasıl bir duygu acaba!:) Ne mutlu:) güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir duygu :) Umarım şans sana da güler :) Teşekkür ederimm

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "