2 Nisan 2014 Çarşamba

Bitenlerim#3

  Herkese Günaydın :)

Birileri benim şu tüketim çılgınlığıma bir son versin..
Bu ay oldukça fazla ürün bitirdiğim için kendimi tebrik ediyorum. 
Önce şöyleece bir toplu fotolarına alalım.Bir boylarını poslarını görelim sonra ayrıntılara inelim..


Sol baştan başlayalım.Bakalım bu ay neler bitirmişim..


Renu Multiplus Lens Solüsyonu:Orta derece bir solüsyondu.Bio true'yi tek geçerim.
Caldion Deodorant:Klasik Caldion kokusu.5-10 dk'lık bi yere çıkacaksam çok pratik oluyor.Tekrar alabilirim.
Isana Duş kremi:Kokusu harika.Bebek pudrası gibi kokuyor.Tekrar alacağımdan şüphem yok.
Watsons Çilekli Vücut Scrubı: Benim ilk vücut peelingimdi.Yazısını şuracıkta yazmıştım.


Parmex Aseton: Klasikleşmiş asetonum.Devamlı bitenler listesinde adı geçer.
Yves Rocher Ekspress Göz Makyajı Temizleyici:Karşılaştırma yazısını yazmıştım.Okumak için tık fık.
Clinique Anti-Blemish Tonik:Set halinde almıştım.Toniğine erken veda ettim.Bittiği için üzüldüğüm nadir toniklerden oldu.Elimdekiler bitince almak için fırsat kollayacağım.Yazısı yakında blogda olur.
Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu:Yine benim kalsikleşmişlerden.Göz kapağına bulaşan rimeli yada taşmış eyeliner kuyruğunu düzeltmek için çok sık kullanıyorum.Bittikçe almaya devam edeceğim.


Sensodyne Diş Macunu:Genel olarak fena değildi.Yeniden alınabilir.
Alix Avien Ojeler:Teee lise zamanından beri duruyorlardı.Severdim kerataları.Ama yapıları bozuldu.
Body Shop Çay Ağacı Yağı:Geçen hafta yazısını şurada yazmıştım.Memnun kalmadım.
Avon Sheer Lip Gloss(10 ml):Ben parlatıcı bitirdim heheeyy :)
Dudak parlatıcısı bitirmenin ne kadar zor olduğunu söylememe gerek yok herhalde.Bir de yanına miktarını yazdım ki(kendimi övmek için) nasıl zor bitirdiğimi görün diye :) Ben bitirene kadar çoktaan satıştan kalmıştır zaten:P
Rimmel Stay Matte Pudra: 2 yılda anca bitirebildim.Garibim yüzüme sürülmekten çok göz bazı yapımında kullanılarak bitti.
Accentra Vanilyalı El Kremi:Gratisten almıştım.Yapısı orta karar, ekşi ekşi vanilya kokuyor.Tekrar almam herhalde.
Meybelline One by One Maskara:Toplu resimde var fakat diğer resimlerde çıkmamış.Biraz utangaç arkadaş :)
Sizde de öyle mi bilmiyorum ama Maybelline rimellerini kullanmaya hangisiyle başladıysanız onunla devam ediyorsunuz.Zaten çoğu rimeli birbirine benziyor.Ben ilk bu rimelle başladım sonrasında vazgeçemedim.Bu 3.rimelim.Çok da seviyorum kendisini ama artık diğerlerine de şans vermem gerek.Sana yine dönerim :)


Benim bu ay bitirdiklerim bu kadardı.Hepinize mutlu günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "