16 Mart 2014 Pazar

Sivilceli Ciltler için Bioderma Sebium Global ve Etkisi

Yağmurlu bir pazar gününden herkese merhaba..

Yazmakta çok geç kaldığım bir kremden bahsedeceğim bugün.Çünkü ürünü kullanıp bitirdim ikinciyi almayı düşünürken başka ürünlere yöneldim.Onların da yazısı yakında gelecek..
Biz gelelim Bioderma Sebium Global'e..


Bioderma Sebium serisi yağlı ve yağlıya dönük karma ciltler için üretilmiş bir seri.Sebium Global de akneli, akneye meyilli ciltler için üretilmiş bir nemlendirici krem.Hatta ilk çıktığında dermatologlara reocotane tedavisiyle eşdeğer olarak gösterilmiş.Tabiki reocotane kadar hiçbir krem etki edemez.

Daha önce şurada cilt tipimden ve sivilcelerimden bahsetmiştim.Yine bahsedeyim.Cildim yağlıya dönük karma ve sivilceye meyilli.Özellikle de son dönemlerde yanaklarımda, ağrılı hormonal sivilcelerle karşıya karşıya gelmiştim.(Hala da izleriyle baş etmeye çalışıyorum).
Alnımda ise küçük küçük pütürcükler, yağ bezeleri vardı.


Bu ürünü şu yazımda bahsettiğim yıkama jeliyle birlikte set halinde almıştım.Foaming jelle yüzümü yıkadıktan sonra Sebium Global'i kullandım.
Kremin hafif bir yapısı var.Bazen yıkama sonrasında nemlendirmesi yeterli gelmeyebiliyor.O zaman üzerine herhangi bir günlük nemlendiricimi sürüyorum.Eğer sizin için de nemlendirmesi yeterli gelmezse bu şekilde kullanabilirsiniz.
Kokusu benim için normal, rahatsız edici bir kokusu yok, aksine ben kokusunu sevdim.


Sürüldüğü ilk saniyelerde, cildinizde sivilceler varsa biraz yanma yapabiliyor.Fakat daha sonra geçiyor.Bu onun içerisindeki glukonik asit,AHA esterleri içermesinden kaynaklanıyor.Bana göre yanması; etki ettiğini gösteriyor.Ama bir başkası bundan hoşlanmayabilir.


Ciltte soyma yapıyor.Bu nedenle kremi makyaj bazı olarak kullanmanızı önermem.Çünkü üzerine fondöten,bb krem vs uyguladığınızda pek hoş durmuyor.

Gelelim bendeki sonuçlarına..
Sivilcelerimi güzel kuruttu ama yanağımda hormonal,ağır sivilceler olduğundan kurutması normalden uzun sürdü.Benim gibi kistik, ağrılı sivilceleriniz varsa bu tarz ürünlerden fazla birşey beklemeyin derim çünkü o ağrılı sivilceler iz bırakarak geçiyor malesef.Kremlerle kesin çözümü olmuyor.Mutlaka bir doktora görünmek gerekiyor.Yanağımda hala izler mevcut..Ama arada çıkan normal düzeyde sivilceleriniz varsa etki ettiğini söyleyebilirim..

Alnımdaki o pütürlüğü ise aşağıda görüldüğü gibi büyük ölçüde geçirdi.Cildimdeki pürüzleri de giderdi.
Ama etkisini görebilmek için düzenli kullanmak gerekiyor.Öyle 1-2 hafta kullan etkisini gör olmaz.Ben 2-3 ayda aldım bu sonuçları.Akne tedavisi için sabırlı olmak lazım.

Bioderma Sebium Global

Benim sevdiğim bir krem oldu.Hatta elimdekiler bitince tekrar almayı düşünüyorum.

Mutlu pazarlar..


55 yorum:

  1. Merhaba canım, benimde sivilce sorunum var aslında sivilce değil sivilce izleriyle başım dertte. Artık dermatologlara inancımı kaybetmiş durumdayım denemediğim krem vs kalmadı. Hap kullanma taraftarı değilim. Bu dediğin krem soyucu bir krem mi? daha önce clindoxyl, tretin, benzmycin falan kullandım faydasını görmedim. En son gittiğim doktor tetradox verdi 2gün hastaneden çıkamadım. şimdi eritretin kullanıyorum bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, ben de hap taraftarı değilim.Clindoxyl'i ben de kullandım hiçbir faydasını göremedim.Şimdi ise dermatologum eritretin ve nadixa verdi.Sabah akşam kullanıyorum.
      Evet bioderma soyucu bir krem.Hatta kullanırken elinizi yüzünüze kese yapar gibi sürttüğünüz soyulma bariz olarak görülebiliyor.Ama lekelere etkisi hakkında yorum yapamayacağım çünkü başka bir ürüne geçtim.
      Ayrıca lekeler için aspirin,bal ve limon karışımının iyi geldiği söyleniyor ben de aklıma geldikçe uyguluyorum :)

      Sil
    2. Merhaba sivilceler için söylediğiniz tüm kremleri ben de denedim pek bir faydası olmadı ama cleocin t kullanmanızı öneririm bende çok işe yaradı

      Sil
  2. Hormonal sivilceler bende de var ve maalesef normal akne ürünleri ile geçmiyor. Yine de bu nemlendirici de aklımda. Elimdekiler biterse bir denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hormonal sivilceler için hap kullandınız mı? Benim çok büyüktü bazıları kanamıştı ve yara gibi kabuk bağlamıştı çoğu bu nedenle iz bıraktılar napsak geçmiyo :(

      Sil
  3. bende bu kremden aldım fakat yüzüme sürdükten ne kadar süre yüzümde kalmalı suyla ne zaman durulamam gerekiyor onunla ilgili hiç bir yerde bilgi bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kremi gece yatarken sürüyodum.Sabah kalkıncada yüz temizleme jeliyle yıkıyodum yüzümü.

      Sil
  4. Normal gunluk bir nemlendirici gibi kullanabilirsiniz. Ister sabah uygulayin aksama kadar dursun, ister gece yatarken surun sabah yikayin. Iki sekilde de kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bende bu kremi temizleme jeliyle beraber kullanıyorum.Sivilceden çok izlerim var izlere etkili olur mu ? Birde aşırı bir yanma yapıyor içten içe çok canımı yakıyo normal mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah ve beyaz noktalara,aknelere etkisi olmuştu ama izlere pek fazla etkisi olmamıştı bende.Aktif sivilcelerde ağrı yapması normal içerisindeki glikolik asit nedeniyle yanma ve kaşınmaya neden oluyor.

      Sil
  6. Vanilyalı bende aldım eczaneden eczaneleri sürüp 12 dk sonra durulan dedi ne yapmam gerek ki çıldırdı kalsın hemen kurliyimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin yanmasına alışana kadar sürüp yıka ama aliştiktan sonra gece sürüp yatabilirsin :)

      Sil
    2. Cildin yanmasına alışana kadar sürüp yıka ama aliştiktan sonra gece sürüp yatabilirsin :)

      Sil
    3. Cildin yanmasına alışana kadar sürüp yıka ama aliştiktan sonra gece sürüp yatabilirsin :)

      Sil
  7. Merhabalar yanma ve kaşıntı olduğu için sadece bir kere kullanıp birakmistim şimdi tekrar basladim ikidir suruyorum :)) yanma ve kasintinin nedenine yapilan aciklama beni rahatlatti teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanımda etkisini göstereceğine inanıyorum ben :))

      Sil
  8. Merhabalar dokrorum bununla beraber iki ilaç daha önerdi ve birinede clindoxyl JEL önce bunu suruyorum emildikten sonra onu surup uyuyorum bi sakıncası olur mu ? Ya bide aşırı derecede yüzüm kızariyor maske takılmış gibi kötü hissediyorum doğal mıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem Clindoxyl hem Bioderma Global üst üste ağır gelmiş olabilir.Çünkü ikisi de kurutucu ve soyucu kremler.Aşırı dercede kuruyorsa gün aşırı bir gün bioderma bir gün clindoxyl kullanabilirsiniz.Bir de clindoxyl benim yastığımı yorganımı bembeyaz yapmıştı aman dikkat :)

      Sil
    2. Clindoxyl tek basina kullandigindada kızartır cildini

      Sil
  9. Ya merhaba 5 gundur kullanıyorum yanma kaşıntı ve özellikle kızarıklık oluştu doğal midir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz aşırı kaşınma ve kızarıklıklarda gün aşırı uygulanması ve ya sadece sivilcenin üzerine uygulanması öneriliyor.

      Sil
  10. Arkadaslar oncelikli mrb :) ben bu urunu gecrn senede kullandim . Bu senede kullanmakyaym. Lakin duzenli kullanimda sonuc veriyor .zaten hekimler en az 6 ay kullanilmali diyor .

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar ben doktora gittim ve bana bu ürünü söyledi ve gerçekten çok etkili bir ürün.

    YanıtlaSil
  12. Avene urunlerini kullaniyorum hic bir etki olmadi.ne sivilce ne siyah nokta ne gozenek..vasat bi durum.bi eczaneye gittim "avene,la roche ve bioderma urunleri vardi.urunleri inceledigimi goren eczaci kadin "ayni zamanda cilt uzmaniyim" dedi.avene kullaniyorum ama isime yaramadi dedim. Ve bana senin cildinde avene işe yaramaz biodermanin bu kremini kullan etkisini goreceksin dedi. Yeni kullanmaya basladim ve yakiyo sonra yanmasi geciyo.insaallah ise yarar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kısa zamanda tedavinize yanıt bulursunuz.

      Sil
  13. Yillardir bircok eczane ürünü ve doktor tavsiyeli krem kullandim.Olumlu sonuc almadim.T bolgesi karma ve açık gozenekli bir cildim var. Son bir aydır bu urunu kullanıyorum. Temizleme jeli ile beraber. Sabah ve akşam... Cildimde ilk surdugumde yanma ve kızarma oluyor, en fazla yarim saat icinde geçiyor. Bir ayda ne gibi degisiklik oldu derseniz... Hic olmadığı kadar sivilce çıktı. Özellikle alnimda.Cildimin alt tabakasi yenileniyor, temizleniyor diye umut ediyorum.Sizce kullanmaya devam etmeli miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de sivilcelenmeyi arttırmıştı bi ara endişeye kapılmıştım. Tecrübelerime karşı şunu söyleyebilirim ki byük çaplı kırmızı sivilcelere çok fazla etkisş yok. Daha çok komedon dedikleri beyaz noktalara etki ediyor. Geçmiş olsun

      Sil
  14. Merhabalar. Benimde cildim yağlı. Bu yüzden bioderma sebium serisinden Global, Pore refiner ve sebium serumu aldım. Ayrıca foaming jel aldım. Her gece cilt temizliğimi yapıyorum. Olumlu sonuç alabilmek için set halinde aldım ama hangi sıra ile kullanabileceğimi bir türlü bulamıyorum. Yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Öncelikle foaming jel ile yüzünü yıkayıp arındırarak başlıyorsunuz. Gündüzleri global yada pore refiner kremi dönüşümlü olarak kullanabilirsiniz.Yada pore refineri globalin altına baz olarak kullanabilirsiniz. Global soyucu bir krem olduğundan üzerine pore refiner çok iyi durmayacaktır o yüzden altına daha iyi duracaktır diye tahmin ediyorum. Sebium Serum ise geceleri kullanılması önerilen bir ürün

      Sil
    2. Ayrıca cilt temizliği rutininizi sadece geceleri değil gündüzleri de uygulamalısınız.

      Sil
  15. benımde cıldım yaglı doktor onerdı bende bıoderme sebum aldım bır bucuk aydır kullanıyorm cıldım sureklı kızarıyo kullanmaya devam etmelımym

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildinizde kızarıklık çok olursa gün aşırı uygulamanızı tavsiye ederim.

      Sil
  16. doktor onerdı bende bıoderma sebum aldım bır bucuk ay oldu faydasını goremedm cıldım kızarıyo sızce devam etmelmym

    YanıtlaSil
  17. doktor onerdı bende bıoderma sebum aldım bır bucuk ay oldu faydasını goremedm cıldım kızarıyo sızce devam etmelmym

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer cildiniz aşırı alerjik reaksiyon gösteriyorsa bırakabilirsiniz. Ancak dermatoloğa danışmakta yarar var.

      Sil
  18. Kızlar sizce la roche duo mu daha etkili bioderma global mi çok kararsız kaldım kullananların yorumlarını merak ediyorum

    YanıtlaSil
  19. merhaba bu ürünü kullanmaya başlayalı 2 haftayı geçti yüzümü çok kurutmaya başladı fakat sivilceleim aynı çıkmaya devam ediyor. kremi sürdüğümde yüzümde çok kaşınma oluyor. 2 aya tamamlayıp kullanıma devam edeceğim fakat yararını göreceğimi sanmıyorum. daha önce cildiyeye gitmiştim bikaç alerjik test vs sonuçlandı ve yine herkese verilen 2-3 popüler bilindik krem ilacını verdi onunda pek bir faydasını görmedim zaten makyaj yapmıyordum ve yememe dikkat ediyordum. bu zaten sivilcelerimi azaltırdı. cildiyelerin de pek bir şey kattığını söyleyemem istek üzerine ilaç kullanmadıkça...

    YanıtlaSil
  20. merhaba bu ürünü kullanmaya başlayalı 2 haftayı geçti yüzümü çok kurutmaya başladı fakat sivilceleim aynı çıkmaya devam ediyor. kremi sürdüğümde yüzümde çok kaşınma oluyor. 2 aya tamamlayıp kullanıma devam edeceğim fakat yararını göreceğimi sanmıyorum. daha önce cildiyeye gitmiştim bikaç alerjik test vs sonuçlandı ve yine herkese verilen 2-3 popüler bilindik krem ilacını verdi onunda pek bir faydasını görmedim zaten makyaj yapmıyordum ve yememe dikkat ediyordum. bu zaten sivilcelerimi azaltırdı. cildiyelerin de pek bir şey kattığını söyleyemem istek üzerine ilaç kullanmadıkça...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Bioderma'nın bu ürünü siyah, beyaz noktalara ve ufak çaplı sivilcelerde daha çok etkili.Sivilceleriniz ne yaparsanız çıkmaya devam ediyor ve geçmemek için direnç gösteriyorsa hormonlarınıza baktırmanızı öneririm.Çünkü kistik sivilceler için kremler yüzeysel kalabiliyor.Benim için son çare önerilmese de Roaccutane oldu.

      Sil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Merhaba ben bu kremi alalı iki üç hafta oldu alnımdaki sivilcelere yönelik aldım ama etrafımdaki insanlar kullanma daha ergenlik dönemindesin geçer falan dediler sizce kullanmaya devam etmeli miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ergenlik sivilceleri patlatılmadığı ve üzerine fondöten, kapatıcı gibi kozmetiklerle kapatılmadığı sürece zamanla gelip geçer genelde. Ama kesin birşey söyleyemem dermatolog bu konuda daha iyi yardımcı olacaktır.Sevgiler..

      Sil
  25. Merhabalar,
    Eczacının ve arkadaşımın önerisiyle aklıma düşen Global'i sizin yazınızı da okuyunca almaya tamamen ikna oldum diyebilirim. Benimle aynı şikayetlere sahip olmanız ve sonuç almanız çok etkili oldu. Belirtmiş olsanız da yine de eğer cildimde bir soyulma yaratmazsa makyajın altına nemlendirici, bir nevi baz gibi kullanılabilir mi diye sormak istiyorum. Bir de ayrıca eski sivilcelere ait lekeler ve cilt rengi eşitsizlikleri için bir öneriniz var mı?
    Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef cildin altına makyaj bazı olarak uygun değil. Çünkü ciltte soyulan bir yapıya sahip ve ciltte soyulmasa dahi parmağınızla ovuşturduğunuzda dahi pütür pütür olan bir yapıya sahip. Kese yapımca ortaya çıkan parçalar gibi. O nedenle makyaj bazı olarak önermiyorum. Gece uygulanması öneriliyor. Eski yerleşmiş sivilce lekelerine bana göre hiçbir dermokozmetik ürün iyi gelmez. Yeni oluşmuş ise hala bir şana var ama eski leke ise kliniksel tedaviler dışındaki ürünlerin etkili olduğuna inanmıyorum. Sevgiler

      Sil
  26. Merhabalar cildim normalden karmaya dönük yanaklarım normal t bölgem hafif yağlı yani doktorum bu kremi ve bu serinin hydro kremini verdi eve gelip yüzümü verdiği jelle yıkayıp kremlerimi sürdüm bi sorun yaşamadım gün sonunda makyajımı temizleyip tekrardan jelle yıkayıp kremleri sürdüm 4 5 saat sonra uyudum uyuyana kadar bir problem yoktu uyandığımda cildimin özellikle yanaklarımın hafif kabardığını, kızarıklığını gördüm ayrıca kalınıyorda dediğim gibi özellikle yanaklarımda var bu durum komple. Yanaklarım normal olduğu için mi böyle oldu acaba yoksa 2 kere tüm yüzüme uyguladığım için mi içerisinde asitler vb içerikler olduğu için de böyle bi tepki vermiş olabilir. Belki zamanla cilt alışacaktır. Böyle birşeyle karşılaştınız mı siz? Yada yorumlarda veya bir yerde duydunuz mu? Doktorum verdiği içinde içim rahattı oysa ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar oldukça uzun bir yorum olmuş. Bu tarz ürünler genelde derinin altındaki sivilceleri önce kusturup sonra tedavi etme esasına göre çalışır. Sizde de aynı şeyi yapmış olabilir. Size önerim cildiniz alışana kadar gün aşırı sürmeniz. Cilt alıştıktan sonra her akşam sürmenizde bir sıkıntı oluyorsa hala doktora danışmanızda fayda var. Sivilcesiz günler

      Sil
  27. Biodermanın birçok ürününü kullandım ama bunu daha önce hiç denememiştim hemen alıp denemek istiyorumm bu yazıdan sonra :)

    YanıtlaSil
  28. farmasi ürünlerinide yorumlamanızı bekliyoruz sizden :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  29. Merhabalar ben şu anda roaccutane kullanıyorum ve 4.ayım bitmek üzere cildimde fazla olmasa da gözenek ve kızarık kızarık lekeler var hep bundan şikayetçiydim özellikle kızarık lekelerden. İlaçla beraber bi leke serumu kullanabilir miyim sizce ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  30. Kullanmaya baslayalı yaklasık iki hafta oldu ve sivilcelerim hic bu kadar artmamıstı azalması gerekirken her sabah arttıgını gördükce hayal kırıklığına uğradım ve bıraktım sadece jelini kullanmayı düsünüyorum hic memnun kalmadım

    YanıtlaSil
  31. Merhabalar. Bende bu krem ile birlikte eritretin aldım. İkiside güneşe karşı kullanılmaması gereliyormuş. Bu durumda ikisini bir akşam birini bir akşam birini sürsem olabilir mi acaba? Ve globalin üstünde yazdığına göre önce foaming gel ile yıkayıp sonra sürülmesi gerekiyor galiba ben öyle anladım. Doğru mudur?

    YanıtlaSil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "