26 Mart 2014 Çarşamba

Body Shop Çay Ağacı Yağı

Herkese merhabalar..

Sivilce izleriyle başımın belada olduğunu birçok kez söylemiştim.Çay ağacı yağının sivilcelere,izlere çok iyi geldiğini duyar duymaz bi koşu gidip almıştım.Koştuğuma değdi mi orası tartışılır..

Peki Body Shop bu çok satanlar listesindeki meşhuurr çay ağacı yağı için ne demiş bir bakalım..
PIRIL PIRIL BİR SABAH
Lekeli bir cildi kurutmadan, sağlıklı görünümüne kavuşturmak için özel bir çözüme ihtiyaç duyabilirsiniz. Serinletici etkisini anında hissedeceğiniz çay ağacı yağını deneyenler, lekeli görünümde 3 gün içinde yatışma, 1 hafta içinde ise ciltte kuruma olmadan gözle görülür derecede düzelme yaşadıklarını söylüyor.





Kapağı kilitli şurup kapakları gibi.Bu nedenle kapağını açmak için  bastırıp aynı zamanda çevirmek gerekiyor.Kullanırken çocukken annemlerin zorla içirdikleri o şuruplar geldi aklıma :)


%15 çay ağacı yağı içeriyor.Doğrudan yüze uygulanması ve herhangi bir tahriş meydana gelirse kullanımının bırakılmasını gerektiği yazıyor.Ayrıca hayvanlar üzerinde test yapılmıyor.
Ben çay ağacı yağının doğrudan cilde uygulanmaması gerektiğini duymuştum.Bu nedenle kulak çubuğuna döküp o şekilde yüzüme uyguladım.Bu konuda bilgisi olan varsa beni aydınlatsın.

Keskin bir kokusu var.Ama kötü değil.Ben kokusunu nedense çam terebentine benzettim.

Ürünü bitene kadar kullandım yorumlamasını yapabilirim artık.
Açıkçası iddia ettiği gibi pırıl pırıl bir ciltle uyanmadım.Sivilcelere ve izlere de bir etkisini göremedim malesef.Oysaki ne umutlarla almıştım.Parmak kadar şişeye 23 tl vermiştim:(
Etrafımda gördüğüm kadarıyla pek memnun olan yok.Yine de belli olmaz tek tük seveni de çıkabiliyor.Ama benim çay ağacı yağı sevdam buarada bitmedi bir de Doa'nın çay ağacı yağını deneyeceğim.


Musmutlu günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "