25 Ocak 2014 Cumartesi

Bee Beauty Passion Body Care Coconut & Vanilla Serisi

Merhabalar :)

Bee Beauty'nin mis kokulu vücut bakım ürünlerine tam gaz devam ediyoruz.Bütün ürünleri mi güzel kokar arkadaş :)

Şuracıkta bahsettiğim vanilya&cheesecake'li olan serisi yazın,şimdi bahsedeceğim serisini ise kışın kullanıyorum.Ne kullanırsam kullanayım, kürkçü dükkanı gibi bu güzelliklere geri dönüyorum :)



Body butterından başlayalım isterseniz..

Önce body butter ne onu bir anlayalım.Vücut losyonlarına göre daha katı kıvamlı daha yoğun yapıdaki kremleri body butter deniyor.Cildiniz çok kuruysa body butter tarzı kremler kullanmalısınız.

En can alıcı noktası olan kokusundan başlayalım..
Kokusu harikuladenin de ötesinde bana göre..
Bir vanilya-hindistan cevizi birleşimi ancak bu kadar güzel kokabilir.Nasıl güzel bir kokudur koklaa koklaaa do ya ma dım..Bir kez koklamak bile duygularınızı harekete geçirip,bambaşka dünyaya götürmeye yetiyor..



Aşağıda yazılanlara harfiyen katılıyorum..


Ambalajına geçelim..
Ürünün kapağını açtığınızda "Dur yolcu bu kokuyu koklamaya hazır mısın?" dercesine bir koruyucu iç kapakla karşılaşıyoruz.Ben bu daldır-sür tarzı ambalajları çok hijyenik bulmasam da bu içteki kapağı;her ürünü açıp mıncıklayanlar için bir nebze olsun koruyucu olduğunu düşünüyorum.Bu yönüyle bir + daha alıyor benden.


Yapısı;normal body butterlardan bir tık daha sıvı,vücut losyonlarından bir tık daha katı..Yani ikisinin tam ortası diyebilirim.





Hiç mi kötü yanı yok? Bana göre 2 kötü yanı var.
Birincisi; yapısı yoğun olduğundan ciltte emilmesi biraz zaman alıyor.Sürüp çıkıldığında kıyafete bulaşabiliyor.
İkincisi; İsrail malı olması.
Bu bazılarınıza göre sorun teşkil etmeyebilir.Ama ben içim rahat olarak kullanamıyorum malesef.


Gelelim duş jeline..
Duş jeli de aynı vücut kremi gibi harika kokarak duşunuzu şenlendiriyor.


Güzel köpürüyor.Temizlemesi bana yeterli geldi.Kalıcılığı fena değil ama duş jellerinden kalıcılık konusunda pek birşey beklememek lazım.

İkisinin de içerisinde paraben var.
Hayvanlar üzerinde test edilmediklerini söylüyor, ne kadar doğru bilemiyorum.


Ben Gratis'ten %40 indirimle; vücut kremini 10 tl, duş jelini ise 6 tl gibi bir fiyata aldım.
Bugün gördüğüm kadarıyla Gratis'te 26 Ocak'a kadar Bee Beauty,The Balm ve Gratis'e özel ürünlerde indirim mevcut.
Büyük tavsiyemdir almasanız bile en azından bir koklayın.Bayılacaksınız!


Mis kokulu günler diliyorum..



3 yorum:

  1. Bunun kokusuna aşığıııım <3 Harika kokuyor! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok asigi var diyorlar:) tesekkur ederim canim benim :)

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "