18 Aralık 2013 Çarşamba

Lush Alışverişim

Merhabalar:)


Bugün sizlere  Lush alışverişimden bahsedeceğim.Aslında bu alışveriş birkaç ay önce yapıldı fakat yazmak bugüne kısmetmiş.
Alışverişimin fotoğraflarını bulamadığım için fotoğraf koyamacağım anlayışınız için teşekkürler..

Lush; Amerika'dan ithal edilen benim de çok sevdiğim bir marka.Ürünleri el yapımı,taze ve organik.Fakat bütün ürünlerinin tamamen doğal olduğunu söyleyemeyiz..



İnternet sitelerinde online alışveriş olsa da ben bir kere de olsa Lush mağazasına girip o atmosferi yaşamaya kararlıydım.Kararlıydım diyorum çünkü Lush'ın  Ankara'da sadece 2 tanecik mağazası var ve ikisi de bana çok uzak.

Veee en sonunda yataktan kalkıp " ben oraya gidicem arkadaş" dedim ve Gordion AVM 'deki mağazasına gitmek üzere düştüm yollara..2 otobus değiştirdim ve neredeyse 1.5 saat yol gittim.
Mağazanın önüne geldiğimde çok heyecanlıydım..İçeri girdiğimde ise güzel kokular  ve güler yüzlü mağaza çalışanı karşıladı beni..

Çalışanlar gerçekten çok ilgiliydiler.Ne sorsam yanıtladılar.Merak ettiğim birçok şeyin ben istemeden testerını verdiler.Hiç yoktan bi 6-7 testerla eve döndüm:) Aslında "American Cream" saç kreminin de testerını isteyecektim fakat iç sesimin  "eee abartma istersen" sözüne kulak verdim :)
Diğer denemek istediğim taze yüz maskeleri kısa süreli bir sıkıntıdan dolayı ellerinde yoktu.Dolasıyla testerını da veremediler.

Beni etkileyen bir önemli şey de çalışanın merak ettiğim duş kremini hemen oracıkta bulunan lavaboda elime deneyip yıkayıp kurulaması oldu.Yani ben parmağımı bile oynatmadan ellerim yumuşacık oldu :)

Kısacası Lush markası çok özel ve kendi gibi müşterilerini de özel hissettiren bir marka.Yolunuz düşerse mutlaka bir uğramanızı öneririm.Bana hak vereceksiniz..


Hepinize mis kokulu günler diliyorum...


8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm:)

      Sil
    2. ya istanbulda da mağazası varmı veya kıbrısta? bi fikriniz var mı lütfen yardımcı olun çok almak istiyorum.Herhangi güvenli bir internet sitesi de olabilir lütfen.Türkiyede kalktı diyorlar doğruluğu nedir? ben KKTCde yaşıyorum bilginiz varsa lütfen paylaşın

      Sil
    3. Türkiyede Lush mağazası bulunmuyor artık.Ülkemizden kalktı maalesef:( KKTC'de satılıyor mu bir bilgim yok ama yurtdışında bazı ülkelerde satışı devam ediyor.Yurtdışına giden bir tanıdığınız yoksa almanız zor gibi görünüyor :/

      Sil
  2. Lush benimde sevdigim markalardan bi tanesi
    Bazi urunleri sizinde dediginiz gibi organik degil onlari kullanmiyorum. Ama magazalarina girip renkli renkli sabunlarini izlemek bile beni mutlu ediyor. Bulabilirseniz rituals ide denemenizi tavsiye ederim. daha uygun ucretli ve kesinlikle bana gore lushtan daha kaliteli ve guzel
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rituals'i hiç duymamıştım önerinizi için teşekkürler mutlaka bakacağım.Benden de sevgiler:)

      Sil
  3. Big lush bildiğiniz gibi türkiye de satılmıyor artık. Ve ben malesef ki yeni keşfettim fakat satın alabileceğim hiç bir yer bulamadım. Sizin bu konuda bir bilginiz var mı? Yada big lush`a yakın başka bi marka var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geçenlerde instagramda @tuocosmetico adlı hesapta satıldığıno gördüm. Bir bakın isterseniz.

      Sil

"YAZIN YAZIN HİÇ ÇEKİNMEYİN. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK KIYMETLİ "